SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

31/03/2023

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA

L'Ajuntament comunica que la Diputació de Tarragona, per Acord de Junta de Govern de data 20 de setembre de 2022, va concedir a l'Ajuntament del Lloar la

Subvenció de Salut Pública per generar entorns més resilients, segurs i saludables, convocatòria 2022. Aquesta subvenció consta de dues línies i l’Ajuntament

del Lloar ha estat beneficiari segons el següent detall:

Línia 1:

- Tipus 1.2 Agent cívic: concedit un import de 4.806,31 euros per a finançar el servei d’agent cívic que va desenvolupar les seves tasques a les piscines municipals.

Línia 2 - Protecció salut pública: concedit un import de 7.857,55 euros per a finançar les despeses derivades de:

- Tipus 2.1 Servei de subministrament d’aigua de consum humà: les actuacions subvencionades corresponen a les analítiques d’aigua, a l’adquisició de productes per al tractament de l’aigua de consum, a la reparació de petites fuites de la xarxa d’abastament i a la neteja i desinfecció d’un dels dipòsits de capçalera.

- Tipus 2.2 Reducció d’espècies plaga en l’àmbit urbà: les actuacions subvencionades corresponen als serveis de desratització i desinsectació en la xarxa de clavegueram i en les dependències municipals i tractament de la processionària del pi.

- Tipus 2.5 Neteja i desinfecció d’espais públics i equipaments municipals: les actuacions subvencionades han consistit amb el servei de neteja i desinfecció de les piscines municipals i l’adquisició de productes desinfectants per a les dependències municipals.

- Tipus 2.7 Equips de protecció individual: s’ha subvencionat l’adquisició d’equips de protecció individual per al personal de manteniment de l’Ajuntament.

- Tipus 2.8 Actuacions en relació al DEA: l'actuació subvencionada correspon a la quota de manteniment dels desfibril·ladors.

Totes aquestes actuacions compten amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.

FOTOGRAFIES

NETEJA I DESINFECCIÓ PISCINA MUNICIPAL